Konferencja iso 20000
Konferencja – „Zarządzanie jakością usług IT wg ISO 20000″
termin: 27-28 listopada 2007r.
miejsce: KGHM „Polska Miedź” S.A w Lubinie, ul. M.
Skłodowskiej-Curie 48
Zapewnienie odpowiedniego poziomu usług IT i funkcjonowania obszaru IT w integracji z obszarem Biznesu stanowi obecnie jedno z najważniejszych wyzwań strategicznych każdej organizacji, a wzrastająca liczba wymagań pojawiających się z wewnątrz i z zewnątrz organizacji, szczególnie w przypadku wprowadzania nowych produktów i rozwiązań biznesowych wymaga ścisłej współpracy między obszarem IT a biznesowym.
Mamy przyjemność poinformować, że Konferencję otworzą: Krzysztof Skóra,
Prezes Zarządu, KGHM oraz Marek Fusiński, Wiceprezes Zarządu KGHM „Polska Miedź” S.A..
Głównymi tematami i zagadnieniami konferencji będą:
- kompleksowe spojrzenie na zarządzanie obszarem IT w kontekście budowania wartości organizacji,
- przegląd rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, w kontekście systemu zarządzania jakością usług IT,
- prezentacja funkcjonowania systemu ISO 20000, poprzez interaktywne wykłady i wystawy rozwiązań organizacyjnych i technologicznych,
- prezentacja systemu Zarządzania Jakością Usług IT na
zgodność z normą ISO/IEC 20000:2005 w KGHM „Polska Miedź” S,. A.
Konferencja organizowana jest przez KGHM Polska Miedź S.A. i firmę doradczą PBSG Sp. z o.o. Prelegentami są eksperci i przedstawiciele największych dostawców w zakresie IT.
Konferencja adresowana jest do prezesów, członków zarządów, dyrektorów, szefów działów IT oraz osób odpowiedzialnych m.in. za zarządzanie zagadnieniami usług informatycznych, zasobami informatycznymi, relacjami z klientem usług IT, zgodność z założeniami (ang. compliance) bezpieczeństwem i ryzykiem w organizacji.
Cena udziału w konferencji: 400 zł + VAT (w cenę wliczony jest wstęp na wszystkie bloki tematyczne, materiały konferencyjne oraz wstęp na bankiet podczas którego wręczony zostanie certyfikat ISO/IEC 20000 dla KGHM Polska Miedź S.A.).
Program konferencji
Dzień I, 27 listopada 2007r.
- 09.00-09.30 – Rejestracja
- 09.30-09.45 – Otwarcie konferencji
- Krzysztof Skóra, Prezes Zarządu, KGHM „Polska Miedź” S.A.Marek Fusiński, Wiceprezes Zarządu KGHM „Polska Miedź” S.A.
- Mariusz Nosal, Dyrektor Oddziału, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji, KGHM Polska Miedź S.A.
- Paweł Radziłowski, Prezes Zarządu, PBSG Sp. z o.o.
- 09.45-10.25 System Zarządzania Jakością Usług IT wg ISO 20000 w
COPI.
Mariusz Nosal, Dyrektor Oddziału, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji, KGHM „Polska Miedź” S.A. - 10.25-10.50 Organizacyjne aspekty zarządzana jakością usług IT w wybranych standardach międzynarodowych.
- Paweł Radziłowski, Marcin Rojszczak, PBSG Sp. z o.o.
- 10.50-11.30 Ciągłe Zarządzanie Jakością w oparciu o standardowe metodologie i narzędzia serwisowe SAP. Joanna Cendrowska, SAP
- 11.30-11.50 – Przerwa kawowa
- 11.50- 17.40 SESJE TEMATYCZNE – Organizacja Zarządzania jakością usług IT oraz doświadczenia KGHM O/COPI w zarządzaniu jakością usług IT wg ISO 20000
Sesja – Współczesne problemy zarządzania IT
- 11.50 – 12.30 (40 min.) Narzędzia IT wspomagające Ład Korporacyjny – konieczność czy luksus? Pawel Pomaranski, SAP
- 12.30 – 13.10 (40 min) IT w kontekście formułowania strategii biznesowej. Andrzej Tarasiewicz, Hewlett-Packard Polska
- 13.10-13.50 – Lunch
Sesja – Zarządzanie działem IT w organizacji
- 13.50 – 14.25 (35 min) Rola IT w firmie: Partner czy usługodawca – definiowanie wskaźników oceny usług IT – model praktyczny. Robert Nowak, Hewlett-Packard Polska
- 14.25 – 14.50 (25 min) Budowa katalogu usług oraz identyfikacja wymagania klienta z wykorzystaniem SLA. Budowa i struktura umów SLA.
T. Małoń , KGHM
Sesja – Elementy współczesnego działu IT
- 14.50 – 15.30 (40 min) Service Desk – wczoraj i dziś. Piotr Orlański, ComFort Meridian
- 15.30 – 16.10 (40 min) Inteligentna sieć jako fundament działania przedsiębiorstwa. Piotr Kordialik, Cisco
- 16.10 – 16.30 – Przerwa kawowa
Sesja – Zarządzanie ciągłością działania
- 16.30 – 17.10 (40 min) Zarządzanie ciągłością świadczenia usług w środowisku operatora telekomunikacyjnego. Piotr Guziewicz, Dialog
- 17.10 – 17.40 (30 min) Zarządzanie i monitorowanie bezpieczeństwa informacji, w kontekście systemu ISO 20000. K.Kojs, KGHM
- 18.15 – 18.30 Wręczenie certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością Usług IT ISO/IEC 20000:2005 Zarządowi KGHM „Polska Miedź” S.A.
- 18.30 – 22.00 Bankiet
Dzień II Konferencji
Sesja – Dobre praktyki IT
- 9.00 – 9.40 (40 min) Relacje ITIL V3 do ISO 20000, IT Governance? Bartosz Górczyński, CT Partners
- 09.40 – 10.05 (25 min) Analiza etapów wdrażania systemu zarządzania jakością usług IT – studium przypadku. J.Krawiec,
KGHM - 10.10 – 10.30 – Przerwa kawowa
Sesja – Zarządzanie finansowe usługami IT
- 10.30 – 11.00 (30 min) Budżetowanie i Rozliczanie usług IT. Charging. Zwrot z inwestycji. M. Paluch, KGHM
- 11.00 – 11.30 (30 min) Rozliczanie usług informatycznych dla klienta wewnętrznego. Ewa Pacyniak , KGHM
Sesja – Raportowanie jakości usług
- 11.30 – 12.00 (30 min) Definiowanie wskaźników oceny usług IT – model praktyczny. Katarzyna Baran, KGHM
- 12.00 – 12.30 (30 min) Rozliczanie umów SLA/OLA w systemie raportowania. Renata Żałko , KGHM
- 12.30 -13.00 Lunch
Sesja – Zarządzanie ciągłością działania i wydaniem
- 13.00 – 13.25 (25 min) Zarządzanie wydaniem i zmianą w kontekście kompletności usługi. Małgorzata Jaworek , KGHM
- 13.25 – 13.50 (25 min) Zarządzanie ciągłością działania w ramach usług IT. Cz. Kwieciński, KGHM
Sesja – Zarządzanie incydentem i problemem
9. 13.50 – 14.20 (30 min)
Organizowanie pracy wsparcia informatycznego (Service Desk).
Z. Butrowski, KGHM
10. 14.20 – 14.45 (25 min)
Budowa i zarządzanie bazą konfiguracji w praktyce.
T. Omiński, KGHM
Sesja – wdrożenie i Certyfikacja systemu zarządzania jakością usług IT
11. 14.45 – 15.15 (30 min)
Zasady certyfikacji systemu zarządzania jakością usług IT.
Marcin Majdecki, DNV
13. 15.15 – 15.30
Zamknięcie konferencji
Marek Fusiński, Wiceprezes Zarządu KGHM „Polska Miedź” S.A.
Mariusz Nosal, Dyrektor Oddziału, Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji, KGHM „Polska Miedź” S.A.
Paweł Radziłowski, Prezes Zarządu, PBSG Sp. z o.o.