Amica Wronki i PBSG podpisała umowę na dostarczenie i wdrożenie rozwiazań IT
Amica Wronki i PBSG podpisała umowę na dostarczenie i wdrożenie rozwiazań IT (IDEA CaseWare) w zakresie Revenue Assurance. W szczególności Amica Wronki SA poszukiwała narzędzi pozwalajacych na szybkie i skuteczne nadzorowanie i prowadzenie badań z zakresu przetwarzania i analizy dużych wolumenów danych, zapobiegania, monitorowania i wykrywania nieprawidłowości i błędów mających wpływ na przychody.Wdrożenie IDEA Case Ware pozwoli powiązać zagadnienia dotyczące struktury organizacyjnej, procesów i technologii (systemów IT). W konsekwencji Amica otrzyma efektywne narzędzia do kontrolowania i korelacji całego procesu generowania przychodów.
Po serii testów narzędzia IDEA Case zostały wybrane przez Amicę i aktualnie wykorzystywane są w zakresie optymalizacji, w szczególności związanymi z analizą danych i zarządzaniem dużymi rozproszonymi wolumenami danych, projektowania i testowania zabezpieczeń wspierających monitorowanie i zarządzanie procesami biznesowymi, ukierunkowanymi na zabezpieczenia przychodów.
Zgodnie z założeniami IDEA CaseWare ma zapewnić w trakcie zautomatyzowanych analiz wskazanie potencjalnych nieszczelności w procesach generowania przychodu, a w konsekwencji pozwolić na optymalizację strategii w zakresie Revenue Assurance.
Informacja o kliencie
Amica Wronki S.A. to jedna z największych i najbardziej uznanych polskich firm. Firma jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i w 2012 roku uzyskała przychody w wysokości 1,5 miliarda złotych. Ilość zatrudnionych pracowników we wszystkich fabrykach i biurach w Polsce i za granicą przekracza 2000 osób.
Domeną Amiki jest duży sprzęt AGD. Pomimo rosnącej konkurencji z zagranicy pozostaje największym polskim producentem sprzętu AGD i liderem na rodzimym rynku. Udziały firmy wynoszą ponad 16 procent.
Wyrazem uznania są prestiżowe nagrody, które Amica regularnie otrzymuje, m.in.: Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa, Godło Teraz Polska czy Złoty Grosz.
Amica coraz odważniej zaznacza swoją obecność także na rynkach zagranicznych. Obecnie na eksport trafia niemal 70 procent produkcji, a plany na najbliższe lata przewidują dalszy wzrost sprzedaży eksportowej. Tym samym firma lokuje się w gronie największych polskich eksporterów. Rozwiązania Amica są w 40 krajach świata.
Amica Wronki S.A. posiada w swoim portfolio dwie inne marki: Gram – prestiżowa, tradycyjna duńska marka istniejąca od 1899 roku, przejęta przez Amikę w 2001 roku i znana w całej Skandynawii; oraz Hansa – marka kojarząca się z solidną technologią i ciesząca się dużą popularnością na rynkach Europy Wschodniej.
Uznanie za granicą potwierdzają też prestiżowe nagrody przyznawane przez międzynarodowe instytucje. W 2012 roku Amica otrzymała najwyższe wyróżnienie w świecie designu za piekarnik Zen. Red Dot Design Award: Best of the Best – tym tytułem może pochwalić się jak dotychczas tylko jedno urządzenie opracowane i wyprodukowane w Polsce. W tym największym konkursie designerskim na świecie bierze udział blisko dwanaście tysięcy firm i podmiotów z ponad sześćdziesięciu krajów. Już w 2010 roku nasz piekarnik Integra Smart otrzymał wyróżnienie Red Dot Design Award: Honourable Mention. Ten sam produkt został uznany za Produkt Roku 2010 przez brytyjski magazyn Get Connected.