VOD - Nagranie z warsztatu Strefy ERM

Wykorzystanie systemu zarządzania ryzykiem w dobie kryzysu energetycznego w Polsce.

Chcesz obejrzeć nagranie z warsztatów?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć otrzymania dostępu do nagrania. Następnie zweryfikujemy Twoje zgłoszenie – dostęp do materiału otrzymują wyłącznie przedstawiciel spółek giełdowych, do których wyślemy e-mail z linkiem do nagrania VOD.  Udział w STREFIE ERM DLA SPÓŁEK GIEŁDOWYCH jest całkowicie bezpłatny.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • Proces zarządzania ryzykiem z uwzględnieniem nowych kryzysów – jak zdefiniować prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia i powstania szkód lub zniszczeń, które są wynikiem sytuacji z jakimi jeszcze do nie dawna nie mieliśmy do czynienia?
  • Ryzyka „energetyczne” – jakie ryzyka są kluczowe w obecnej sytuacji, na które należy zwrócić szczególną uwagę z perspektywy funkcjonowania organizacji?
  • Obszary kluczowe – na które działy w naszym przedsiębiorstwie powinnyśmy w obecnej sytuacji zwrócić szczególną uwagę podczas oceny ryzyka, z uwzględnieniem bieżącej sytuacji?
  • Karta oceny ryzyka – czy uwzględnić dodatkowe atrybuty pozwalające na ocenę ryzyka dla przedsiębiorstwa w ramach obecnej sytuacji?
  • Raportowanie w ramach ERM – czy aktualna analiza powinna zostać skorygowana o elementy dotąd uchodzące za nieistotne?
  • Plany postępowania z ryzykami nieakceptowalnymi – jak właściwe tworzyć plany, które pozwolą nam na potencjalną minimalizację strat w organizacji w przypadku materializacji ryzyka?
  • Kwestia „Systemu Zarządzania Ciągłością Działania” korzyści wynikające z wdrożenia BCM w organizacji, jako element minimalizacji strat.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

To wydarzenie już się odbyło. Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie wideo:

Partnerzy Strefy ERM

O warsztatach Strefy ERM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów, w czasie których poznasz najlepsze praktyki stosowane przez liderów w Spółkach Giełdowych w obszarze zarządzania ryzykiem. W czasie spotkań warsztatowych poznasz od podszewki wszystkie reguły, jakimi rządzi się proces zarządzania ryzykiem. 

W trakcie kolejnych warsztatów w ramach Strefy ERM staraliśmy się skupić na wyzwaniach jakie dla wielu organizacji stanowi obecna sytuacja na rynku energetycznym. Ponieważ dla każdej spółki działającej na giełdzie istotne są ceny energii, ma to również ogromny wpływ na klientów oraz kontrahentów każdej z organizacji. Omówiliśmy proces zarządzania ryzykiem, który powinien uwzględniać bieżące trudności. Scharakteryzowaliśmy specyfikę wymagań, jakie powinien spełniać system ERM, aby wyniki analiz pozwalały organizacjom na minimalizacje ryzyk związanych z brakiem energii lub jej dużymi kosztami. Szczególnie uważnie spojrzeliśmy na kwestie zapobiegania takim sytuacjom oraz przewidywania im wystąpieniom w przyszłości.

Poznaj naszych trenerów

Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Maciej Wiśniewski
Absolwent prawa na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza, kierunku Corporate management na Politechnice Poznańskiej i doktoranckich studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od kilkunastu lat wspiera w organizacje w obszarze zarządczym, ze szczególnym uwzględnieniem doradztwa strategicznego i w obszarze systemów zarządzania. Realizował ponad kilkadziesiąt projektów dla organizacji sektora prywatnego i publicznego, z uwzględnieniem wdrożeń zaawansowanych systemów informatycznych wspierających procesy zarządcze. Obecnie swoje zainteresowania naukowe i zawodowe skupia w obszarze ryzyka operacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia odporności organizacji i cyberbezpieczeństwem.
Weronika Czyżewska
Konsultant w zakresie RODO, SZBI, KSC, ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku geologia oraz Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu na kierunku zarządzanie przedsiębiorstwem. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych, bezpieczeństwie informacji oraz cyberbezpieczeństwie. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w analizie i prezentacji wyników finansowych przedsiębiorstw oraz w zarządzaniu ludźmi. Ma kilkuletnie doświadczenie w realizacji audytów i szkoleń, opracowaniu dokumentacji oraz kierowaniu projektami. Jako kierownik nie raz z powodzeniem rozwiązywała sytuacje kryzysowe, osiągając zamierzone cele. Aktualnie pracuje w PBSG jako konsultant ds. RODO, SZBI, KSC. Prywatnie uwielbia tańce latynoamerykańskie, a dzięki uporowi i ciężkiej pracy w 2013 roku zdobyła tytuł wicemistrzyni Europy w formacjach tanecznych. Wieczorami zgłębia swoją wiedzę na temat instrumentów finansowych i analizy technicznej wykresów giełdowych. Mieszka w Nowym Tomyślu, do którego przeniosła się z Poznania w 2020 roku.

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z czwartego z cyklu warsztatów

Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie. Sprawdź temat i program spotkania.