VOD - Nagranie z warsztatu Akademii BCM

Wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w urzędzie o charakterze nadzoru finansowego.

Chcesz obejrzeć nagranie z warsztatów?

  • W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć dostępu do nagrania. Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagrania. Nagranie jest całkowicie bezpłatne.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • Czy urząd potrzebuje Systemu Zarządzania Ciągłością Działania (SZCD)?
  • Jaką role odgrywa SZCD w budowaniu zaufania wśród podmiotów współpracujących i jaki jest pozytywny wpływ certyfikacji SZCD?
  • Jakie znaczenie ma zapewnienie ciągłości działania podmiotu publicznego?
  • Rola najwyższego kierownictwa i ich wpływu na projekt w ramach wdrożenia i utrzymania SZCD.
  • Obszary w organizacji z którymi należy szczególnie współpracować w ramach wdrożenia SZCD.
  • Główne wyzwania związane z procesem wdrożenia SZCD wynikające z funkcjonowania organizacji w obszarze finansów.
  • Udział i zaangażowanie pracowników czyli dostrzeganie wartości dodanej w nowym systemie w organizacji.
  • Praca związana z utrzymaniem Systemu Zarządzania Ciągłością Działania.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

To wydarzenie już się odbyło. Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie wideo:

Partnerzy Akademii BCM

O warsztatach Akademii BCM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów, w czasie których dowiesz się czym jest ciągłość działania? Poznasz najlepsze praktyki zarządzania ciągłością działania wypracowane przez doświadczonych specjalistów.

Podczas webinaru Akademii BCM omówiliśmy wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w podmiotach z branży finansowej. Naszym gościem był Bartłomiej Getlich (Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji) z Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. Dyrektora wspierała Marzena Izdebska – główny specjalista Departamentu Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego.

Poznaj naszych trenerów

Bartłomiej Getlich
Bartłomiej Getlich

Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarach zarządzania kryzysowego, ciągłości działania i bezpieczeństwa informacji oraz bezpieczeństwa publicznego. Od 2015 r. pełnił funkcje kierownicze w komórkach bezpieczeństwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego i Ministerstwa Finansów.

Maciej Wiśniewski
Absolwent prawa na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza, kierunku Corporate management na Politechnice Poznańskiej i doktoranckich studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od kilkunastu lat wspiera w organizacje w obszarze zarządczym, ze szczególnym uwzględnieniem doradztwa strategicznego i w obszarze systemów zarządzania. Realizował ponad kilkadziesiąt projektów dla organizacji sektora prywatnego i publicznego, z uwzględnieniem wdrożeń zaawansowanych systemów informatycznych wspierających procesy zarządcze. Obecnie swoje zainteresowania naukowe i zawodowe skupia w obszarze ryzyka operacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia odporności organizacji i cyberbezpieczeństwem.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.

Partnerzy medialni

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z ostatniego warsztatu

Sprawdź program i wypełnij formularz. Poczekaj na link do materiałów wideo, który prześlemy w wiadomości e-mail.