VOD - Nagranie z warsztatu Akademii BCM

Budowa planów ciągłości działania i procedur awaryjnych.

Chcesz obejrzeć nagranie z warsztatów?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć dostępu do nagrania. Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagrania. Nagranie jest całkowicie bezpłatne.

PROGRAM WARSZTATÓW

  • Jakie dokumenty należy wdrożyć?
  • Zasady budowania dokumentów.
  • Utrzymanie dokumentów i testowanie.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

To wydarzenie już się odbyło. Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie wideo:

Partnerzy Akademii BCM

O warsztatach Akademii BCM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów, w czasie których dowiesz się więcej o tworzeniu dokumentacji ciągłości działania. Poznasz najlepsze praktyki z ciągłości działania wypracowane przez doświadczonych specjalistów.

W trakcie trzeciego spotkania omówimy kwestie związane z planami BCM oraz procedurami awaryjnymi. Na początku zajmiemy się omówieniem, dlaczego w ogóle takie procedury powinny istnieć i jaką mają one wartość dla organizacji. Istotnie skupimy się na scharakteryzowaniu, co taki wzorcowy plan ciągłości działania powinien zawierać. Przedstawimy kilka przykładów związanych ze strukturą dokumentacji i opowiemy o wymaganiach jakie ta dokumentacja musi spełniać, aby była dla organizacji przydatna w sytuacjach kryzysowych. Następnie powiemy o ćwiczeniach i testowaniu wdrożonych procedur. Omówione zostaną dobre praktyki i wytyczne dotyczące realizacji testów, oraz przedstawimy minimalne założenie, które każdy test musi spełniać, by mieć wartość dodaną dla bezpieczeństwa funkcjonowania organizacji. Następnie krótko scharakteryzujemy podział testów ze względu na ich specyfikę. Ostatnim poruszanym przez nas zagadnieniem będzie skupienie się na świadomości pracowników organizacji w kwestiach BCM. Jak dobrze wiemy jest to bardzo ważny element dlatego również i to musimy omówić.

Udział w trzech kolejnych strefach da Tobie dużą świadomość w kwestiach ciągłości działania, pozwoli na budowę i usystematyzowanie kompleksowej wiedzy. Będzie też dobrym wstępem by uczestniczyć w naszych kolejnych strefach w trakcie których pojawią się już goście, którzy opowiedzą nam o zagadnieniach istotnych z perspektywy ich organizacji.

Poznaj naszych trenerów

Maciej Wiśniewski
Absolwent prawa na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza, kierunku Corporate management na Politechnice Poznańskiej i doktoranckich studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od kilkunastu lat wspiera w organizacje w obszarze zarządczym, ze szczególnym uwzględnieniem doradztwa strategicznego i w obszarze systemów zarządzania. Realizował ponad kilkadziesiąt projektów dla organizacji sektora prywatnego i publicznego, z uwzględnieniem wdrożeń zaawansowanych systemów informatycznych wspierających procesy zarządcze. Obecnie swoje zainteresowania naukowe i zawodowe skupia w obszarze ryzyka operacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia odporności organizacji i cyberbezpieczeństwem.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.

Partnerzy medialni

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z pierwszego z cyklu warsztatów.

Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie z pierwszego warsztatu Akademii BCM. Ilość miejsc jest ograniczona.