Co oferujemy?

Rozwój niemal każdej organizacji w dużej mierze zależy od różnego rodzaju narzędzi teleinformatycznych, które mają wpływ na funkcjonowanie organizacji, wydajność pracowników, zadowolenie klientów, a w rezultacie na koszty działalności. Aby zapewnić efektywne funkcjonowanie działu IT, skorzystaj z usługi kompleksowego wdrożenia ITIL. Dzięki ITIL usprawnisz realizację usług, zautomatyzujesz procesy, wdrożysz nowe standardy do zarządzania problemami i ryzykiem, a także zyskasz procedury utrzymania systemów informatycznych.

Oferujemy kompleksowe wdrożenie z uwzględnieniem najlepszych praktyk ITIL (IT Infrastructure Library), COBIT oraz norm PN-ISO/IEC 20000, PN-ISO/IEC 27001, PN-ISO/IEC 27002.

Skorzystaj z naszego doświadczenia i podnieś standardy zarządzania usługami IT.

Jak działamy?

Analiza rozwiązań i potrzeb

1. Analiza rozwiązań i potrzeb

Pierwszym krokiem jest poznanie jednostki IT i stosowanych rozwiązań. Poprosimy Cię o informacje i materiały na temat zarządzania usługami IT, w tym dokumenty z listą systemów, dotychczasową listę usług IT, specyfikacje, licencje, które następnie dokładnie przeanalizujemy. Przeprowadzimy też wywiady z kluczowymi pracownikami.

Przygotowanie dokumentacji

2. Przygotowanie dokumentacji

Na podstawie zebranych danych przygotujemy pełną dokumentację, która będzie uwzględniać zasady zarządzania incydentami i wnioskami o usługę IT, zarządzanie problemami, zmianami i konfiguracją. Zyskasz metodykę katalogowania, analizę i opis usług wraz z niezbędnymi parametrami, wskaźnikami oceny, zasadami weryfikacji i audytu.

Raport z rekomendacjami

3. Raport z rekomendacjami

Opracujemy raport zawierający listę usług, wnioski i zalecenia. W raporcie znajdą się wytyczne do tworzenia interfejsów z pozostałymi procesami systemu zarządzania usługami IT. Cały dokument będzie przygotowany w przyjaznej formie, bez zbędnej terminologii i uwzględniał tylko kwestie najbardziej przydatne Twojej organizacji.

Przygotowanie katalogu

4. Przygotowanie katalogu

Przeprowadzimy szkolenie z obszaru IT w zakresie zdefiniowanych procesów. Każdy pracownik otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat. Nacisk kładziemy na rozmowę i przyjazną atmosferę – wszystko po to, aby kwestie związane z zarządzaniem IT i rolą systemu ITIL stały się zrozumiałe. Dzięki temu będziesz mógł się skoncentrować na usługach, a nie na infrastrukturze, co da Ci możliwość zwiększenia wydajności i ciągłego doskonalenia organizacji.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie! Wypełnij formularz

Co jeszcze oferujemy?

Pomożemy wdrożyć w Twojej organizacji zarządzanie usługami IT lub jego poszczególne elementy. Sprawdź ofertę na inne usługi związane z zarządzaniem usługami IT.

Dlaczego my?

Wiedza i doświadczenie

Wiedza i doświadczenie

Bogate doświadczenie we wdrażaniu zarządzania usługami IT nasz zespół zdobywał na przestrzeni wielu lat w realizacji projektów w różnych branżach i wielkości organizacji.
Usługi szyte na miarę

Usługi szyte na miarę

Wdrożymy kompleksowe zarządzanie usługami IT lub jego elementy uwzględniając oczekiwania i potrzeby Twojej organizacji.
Dogodne warunki

Dogodne warunki

Wycena i harmonogram realizacji zadań dotyczących zarządzania usługami IT dostosujemy do Twoich możliwości budżetowych.
Działamy jak równy z równym!

Działamy jak równy z równym!

Doskonale rozumiemy cele i wyzwania polskich organizacji w obszarze zarządzania usługami IT. Sami jesteśmy w 100% polską organizacją.

Jak pomogliśmy klientom?

Poznaj opisy przykładów wdrożeń, które zrealizowaliśmy. Odkryj, z jakimi wyzwaniami borykały się organizację i jakie korzyści osiągnęły dzięki naszym usługą.

Zaufali nam

Kompleksowe wdrożenie ITIL z naszego punktu widzenia