US PHARMACIA
US Pharmacia jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą w sektorze ochrony zdrowia na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Grupa USP posiada swoje biura na Litwie, Ukrainie, w Bułgarii, Rumunii i Waszyngtonie.
Fakty i dane
Pełna nazwa
US PHARMACIA SP. Z O.O.
Zatrudnienie
800
Branża
Ochrona Zdrowia/Producent
Produkty z oferty klienta
Produkty i leki dostępne bez recepty (OTC)
Wiodące marki: Apap, Ibuprom, Gripex, Acatar, Vigor.
Czego oczekiwał klient?
Celem projektu było wsparcie w zakresie przygotowania i wdrożenia usługowego zarządzania obszarem IT według biblioteki ITIL v3. US Pharmacia oczekiwała kompleksowego wsparcia i doradztwa, których rezultatem miała być poprawa funkcjonowania struktur IT, ich optymalizacja oraz wzrost świadomości wśród pracowników co do najlepszych praktyk ITIL.
Poznaj US Pharmacia
Co zrobiliśmy?
WYKONALIŚMY ANALIZĘ
Przyjrzeliśmy się dokumentom i procedurom pod kątem najlepszych praktyk ITIL i ISO 27001. Pod lupę wzięliśmy m.in. katalogi usług (globalnych, jednostkowych i wewnętrznych) z podziałem SLA/OLA oraz szablon wewnętrznej umowy SLA z odbiorcami biznesowymi. Sprawdziliśmy, jak zdefiniowane są role i odpowiedzialności w systemie oraz oceniliśmy wdrożenie zmian związanych z optymalizacją funkcjonowania struktur IT.
WYKONALIŚMY ANALIZĘ BIA
Przeprowadziliśmy analizę wpływu biznesowego (BIA), która określa odporność i ciągłość działania organizacji. Po przedstawieniu metodyki przeprowadziliśmy analizę krytyczną usług.
OPRACOWALIŚMY PROCEDURY
Opracowaliśmy wskaźniki i procedury raportowania dla usług informatycznych oraz standaryzację procesów ITIL – zarządzanie incydentem i problemem.
TRANSFEROWALIŚMY WIEDZĘ
Zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy szkolenia dla pracowników pełniących kluczowe role w obszarze IT organizacji. Zakres szkolenia obejmował zapoznanie z najlepszymi praktykami zarządzania usługami IT – ITIL v3.
Jakie były rezultaty?
Zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy szkolenia dla pracowników pełniących kluczowe role w obszarze IT organizacji. Zakres szkolenia obejmował zapoznanie z najlepszymi praktykami zarządzania usługami IT – ITIL v3.
Zastosowane techniki i modele działań:
- ITIL v3
- ISO 27001
- analiza BIA
- szkolenia
Co zyskał klient?
Wprowadzenie najlepszych praktyk zgodnych z ITIL i ISO 27001.
Usprawnienie i optymalizację procesów i procedur.
Zdefiniowane i udokumentowane obszary krytyczne i role pracowników.
Wzrost świadomości pracowników co do usługowego zarządzania IT.
Poprawa funkcjonowania struktur IT.