COVID-19 – Jak zarządzać organizacją w dobie globalnego kryzysu – część II

COVID-19 – Jak zarządzać organizacją w dobie globalnego kryzysu – część II

W ubiegłym tygodniu mieliśmy przyjemność spotkać się z Państwem podczas pierwszego webinaru „COVID-19 czyli zarządzanie w dobie kryzysu”. Zgodnie z Państwa oczekiwaniami i naszymi zapowiedziami zapraszamy na drugie spotkanie, w którym podejmiemy tematy, które są dla Państwa kluczowe.
W dobie kryzysu wywołanego przez COVID-19 wiele przedsiębiorstw boryka się z problemem przywrócenia produkcji czy utrzymania świadczenia usług.
Pandemia koronawirusa spowodowała potrzebę ponownego przyjrzenia się działalności przedsiębiorstwa pod kątem oceny działania krytycznych procesów czy usług przedsiębiorstwa oraz zagwarantowanie dostępności i bezpieczeństwa zasobów, szczególnie zasobów ludzkich.

Webinar: COVID-19, czyli zarządzanie w dobie kryzysu

Zapraszamy na nasze drugie webinarium, podczas którego zmierzymy się z tematyką COVID-19, poruszając praktyczne aspekty zarządzania kryzysowego. W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenia projektowe w zakresie systemów zarządzania ciągłością działania i zarządzania kryzysowego, podpowiemy na co należy zwrócić uwagę, aby uniknąć powielania błędów innych. Podczas webinarium poruszymy zagadnienia tj.
Bez względu na etap rozwoju sytuacji kryzysowej warto na bieżąco przeglądać procedury awaryjne i plany postepowania w sytuacji kryzysowej. Obecnie ilość zachorowań rośnie i trudno przewidzieć, jaki będzie dalszy przebieg pandemii i kiedy się zakończy. Obecny kryzys dotyka zarówno klientów, czyli stronę popytową jak i przedsiębiorców, czyli stronę podażową. Dlatego tak istotne jest przygotowanie, wdrożenie, utrzymanie i zastosowanie planu działania i procedur zarządzania kryzysowego.
Zapisz się już dziś i weź udział w naszym webinarium,
aby zwiększyć szanse na przetrwanie swojej organizacji w dobie globalnego kryzysu wywołanego pandemią COVID-19.

Zainteresowaliśmy Cię? Napisz do nas i porozmawiajmy o Twoim projekcie