Co oferujemy?

Kontrola zarządcza to narzędzie, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoja organizacja działa w sposób efektywny. Celem kontroli zarządczej jest m.in. zapewnienie zgodności działania z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, skuteczności, efektywności, wiarygodności sprawozdawczej oraz ochrona zasobów. Dzięki niej masz do dyspozycji procedury pomagające usprawnić procesy i usunąć ewentualne elementy blokujące działania jednostki. Skuteczna kontrola zarządcza zapewnia prawidłowe funkcjonowanie organizacji bez względu na jej wielkość i lokalizację, ponieważ standaryzuje procesy zarządzania.

Oferujemy wykonanie analizy istniejących w organizacji rozwiązań i zaprojektowanie systemu kontroli zarządczej. Opracujemy dla Ciebie plan kontroli oraz metodykę zarządzania ryzykiem. Ocenimy aktualny stan zarządzania i zaproponujemy zmiany, dzięki którym Twoja organizacja wykorzysta swój potencjał i możliwości, co przełoży się na zwiększenie jej skuteczności. To z kolei sprawi, że będziesz mógł spokojnie skupić się na celach nadrzędnych, mając pewność, że wszystkie działania jednostki w danym okresie są zgodne z prawem, oszczędne i terminowe.

Skorzystaj z naszego doświadczenia i podnieś standardy kontroli zarządczej.

Jak działamy?

Analiza rozwiązań i specyfikacja potrzeb

1. Analiza rozwiązań i specyfikacja potrzeb

Zbadamy potrzeby i oczekiwania w kontekście budowy systemu. Wykonamy analizę istniejących w organizacji rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem i kontroli. Ocenimy stosowane narzędzia, procedury i metody, co będzie podstawą do stworzenia koncepcji systemu kontroli zarządczej.

Opracowanie regulaminu

2. Opracowanie regulaminu

Przygotujemy regulamin kontroli zarządczej do stosowania w jednostkach organizacyjnych. Uwzględnimy w nim strukturę uprawnień i odpowiedzialności oraz planowanie i raportowanie z realizacji celów ujętych w planie działalności jednostki.

Przygotowanie procedur samooceny

3. Przygotowanie procedur samooceny

Samoocena kontroli zarządczej jest niezbędna do tego, aby stale doskonalić system kontroli zarządczej. Opracujemy procedury, dzięki którym uzyskasz miarodajne wyniki i cenne wskazówki, które będziesz mógł wykorzystać do poprawy funkcjonowania organizacji.

Opracowanie procedur i metodyki zarządzania ryzykiem

4. Opracowanie procedur i metodyki zarządzania ryzykiem

Zaprojektujemy modele i procedury zarządzania ryzykiem z uwzględnieniem dokumentacji systemowej. Skonstruujemy zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do obowiązujących przepisów prawa oraz specyfikacji organizacji.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie! Wypełnij formularz

Co jeszcze oferujemy?

Pomożemy wdrożyć w Twojej organizacji pełny system kontroli zarządczej lub jego poszczególne elementy. Sprawdź ofertę na inne usługi związane z systemem kontroli zarządczej.

Dlaczego my?

Wiedza i doświadczenie

Wiedza i doświadczenie

Bogate doświadczenie we wdrażaniu kontroli zarządczej i jego elementów nasz zespół zdobywał na przestrzeni wielu lat w realizacji projektów w różnych branżach i wielkości organizacji.
Indywidualne podejście

Indywidualne podejście

Opracowując koncepcję kontroli zarządczej uwzględniamy specyfikę Twojej organizacji i jej kontekst rynkowy.
Dogodne warunki

Dogodne warunki

Dostosowujemy zakres i harmonogram usług kontroli zarządczej do Twoich możliwości budżetowych.
Biznesowe podejście

Biznesowe podejście

Stawiamy na praktyczne podejście do kontroli zarządczej, które jest osadzone i dostosowane do polskich realiów.

Zaufali nam

Najważniejsze pytania o opracowanie koncepcji kontroli zarządczej