Warsztaty Strefy ERM

Audyt wewnętrzny a zarządzanie ryzykiem w organizacji.

Chcesz obejrzeć nagranie z warsztatów?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć otrzymania dostępu do nagrania. Następnie zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i przyznamy dostęp. Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagrania. Udział jest całkowicie bezpłatny.

PROGRAM WARSZTATÓW

    • Rola audytu w kontekście zarządzania ryzykiem
    • Wykorzystanie wyników analizy ryzyka przez audyt wewnętrzny
    • podejście do audytu w kontekście zarządzania ryzykiem
    • trudności i wyzwania stojące aktualnie przed audytem wewnętrznym
    • komunikacja z zarządem w obszarze audytu
    • podejście stosowane do rozdzielenia lub integracji audytu wewnętrznego i auditów prowadzonych w ramach znormalizowanych systemów zarządzania.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Nie zwlekaj – liczba miejsc jest ograniczona.

Partnerzy Strefy ERM

O warsztatach Strefy ERM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów w czasie których poznasz najlepsze praktyki zarządzania ryzykiem związane z audytem wewnętrznym w organizacji. 

Audyt wewnętrzny jest bardzo ważną częścią składową każdej organizacji, ma on istotny wpływ na realizacji założonych celów poprzez metodyczną ocenę wdrożonych rozwiązań w zakresie kontroli i zarządzania organizacją. W tym kontekście bardzo ważne jest również powiązanie audytu z obszarem systemu zarządzania ryzykiem, ponieważ działalność audytu jest skoncentrowana na obszarach w których występują najbardziej istotne ryzyka dla organizacji. Jest to szczególnie istotne dla działalności gospodarczej organizacji. Dlatego też podczas naszej kolejnej strefy będziemy mieli okazję porozmawiać na temat roli audytu w kontekście zarządzania ryzykiem, zapraszamy serdecznie do udziału.

Poznaj naszych prelegentów

Dorota Łobos
Dorota Łobos

Certyfikowana audytor wewnętrzna (CIA), aktywnie realizująca zadania audytu wewnętrznego w spółkach giełdowych. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu i utrzymywaniu systemów zarządzania opartych o wymagania norm ISO, w zakresie mapowania i optymalizacji procesów biznesowych oraz szeroko pojętego zarządzania procesowego. Specjalizuje się w obszarze zarządzania ryzykiem zgodnie z wytycznymi normy ISO 31000 oraz standardu COSOII, intensywnie rozwija kompetencje w zakresie cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa informacji.

Adriana Dziatkowiak
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany audytor wiodący ISO 22301, Menadżer Ryzyka ISO 31000, audytor wewnętrzny ISO 9001, ISO 27001. Świadczy usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwa informacji w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania ryzykiem w obszarach bezpieczeństwa informacji, zarządzania jakością, ciągłości działania, kontroli zarządczej, przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym i nadużyciom, modelowania procesów. Pełni wiodącą rolę w projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie ryzykiem (e-risk). W swej dotychczasowej karierze zrealizowała z sukcesem ponad 130 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadziła ponad 250 szkoleń w organizacjach sektora prywatnego oraz jednostkach administracji rządowej i samorządowej.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z dziewiątego z cyklu warsztatów

Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie. Sprawdź temat i program spotkania.