Raportowanie ESG – podstawy i trendy

WEBINAR STREFA ERM

Raportowanie ESG – podstawy i trendy

PROGRAM WARSZTATÓW

  • Wprowadzenie do ESG: Kluczowe założenia i znaczenie raportowania ESG w zarządzaniu firmą.
  • Dlaczego raportować ESG?: Przegląd regulacji prawnych, oczekiwań inwestorów i społeczeństwa.
  • Podstawy raportowania ESG: Jakie dane są zbierane, standardy raportów, oraz kto jest odbiorcą tych raportów?
  • Trendy i wyzwania: Automatyzacja zbierania danych, rosnące wymagania regulacyjne i transparentność.
  • Rozmowa moderowana z ekspertem
  • Perspektywa strategiczna: Jak ESG wpływa na strategię biznesową firmy? Jak raporty ESG budują przewagę konkurencyjną?
  • Proces raportowania: Wyzwania przy wdrażaniu systemu raportowania ESG, trudności w pozyskiwaniu danych, zgodność z regulacjami a zmiana operacyjna.
  • Praktyki i narzędzia: Narzędzia do automatyzacji raportowania ESG i adaptacja najlepszych praktyk z innych krajów.
  • Spojrzenie w przyszłość: Jakie zmiany w regulacjach ESG są przewidywane w najbliższych latach i jak firmy mogą się na nie przygotować?

KIEDY I GDZIE?

Data 28.03.2025

Data 28.03.2025

Wydarzenie #StrefaERM.

10.00-11.00

10.00-11.00

1h interaktywnych praktycznych warsztatów.

Online

Online

„Na żywo” z możliwością zadawania pytań i wymiany doświadczeń.

Koszt

Koszt

Udział w warsztatach jest bezpłatny.

Poznaj naszych prelegentów

Janusz Woźniok
Janusz Woźniok

Ekspert w dziedzinie zintegrowanych systemów zarządzania oraz zrównoważonego rozwoju, który od ponad 12 lat jest związany ze spółką Elgór + Hansen. W tym czasie awansował od stanowiska technologa, przez m.in. koordynatora ds. Lean Management, po obecnie pełnioną funkcję pełnomocnika zarządu ds. zintegrowanych systemów zarządzania. Od lutego objął również stanowisko koordynatora ds. ESG.

Janusz jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Ukończył również kilka studiów podyplomowych m.in. w zakresie Lean Management oraz ESG. Posiada również szereg certyfikatów, które potwierdzają jego umiejętności, w tym zarządzania ryzykiem czy ESG w strategii przedsiębiorstwa przyznawane przez EY Academy of Business Polska, zarządzania efektywnością energetyczną TUV NORD Polska oraz Lean Six Sigma Green Belt.

Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Szymon Michalak
Account Manager
Account Manager w PBSG, student Uniwersytetu WSB Merito na kierunku marketing i sprzedaż, z wykształcenia logistyk z kwalifikacjami A.30, A.31, A.32. Specjalizuje się w sprzedaży bezpośredniej, ma doświadczenie jako doradca klienta i specjalista ds. sprzedaży. Zbierał je na tych stanowiskach w firmach takich jak MediaMarkt czy Santander. Szymon jest pasjonatem piłki nożnej, szczególnie ligi angielskiej. Realizuje się również muzycznie w studenckiej organizacji Teatr Absurd oraz zespole rockowym Signal Lost, w którym jest wokalistą. Pochodzi ze Swarzędza, a obecnie mieszka w Poznaniu.

Partnerzy Strefy ERM

O WEBINARZE: Raportowanie ESG – Podstawy i Praktyki

Zapraszamy na webinar, który wprowadzi Cię w temat raportowania ESG (Environmental, Social, Governance). To doskonała okazja, aby poznać wyzwania związane z raportowaniem oraz dowiedzieć się, jak najlepiej przygotować swoją organizację do spełniania wymogów ESG.

Dlaczego warto uczestniczyć?
  • Poznanie kluczowych trendów ESG: Dowiesz się, jak ESG wpływa na strategie biznesowe i jakie korzyści mogą wyniknąć z odpowiedzialnego raportowania.
  • Rozwiązywanie problemów: Otrzymasz wskazówki, jak unikać typowych błędów przy wdrażaniu systemów raportowania ESG.
  • Praktyczne narzędzia: Zdobędziesz wiedzę o narzędziach wspierających automatyzację procesów raportowania.
  • Regulacje i standardy: Zyskasz przewagę, będąc dobrze poinformowanym o najnowszych regulacjach ESG.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!