Wyzwania związane z wdrożeniem i utrzymaniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji

VOD - Nagranie z warsztatu Strefy ERM

Wyzwania związane z wdrożeniem i utrzymaniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.

Chcesz obejrzeć nagranie z warsztatów?

W pierwszym kroku wypełnij formularz rejestracyjny, aby zgłosić chęć otrzymania dostępu do nagrania. Następnie zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i przyznamy dostęp. Odbierz wiadomość e-mail z linkiem do nagrania. Udział jest całkowicie bezpłatny.

PROGRAM WARSZTATÓW

    • Powody/potrzeby wdrożenia Systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
    • Definicja bezpieczeństwa informacji. 
    • Zakres projektu wdrożenia SZBI.
    • Wyzwania związane z wdrożeniem systemu. 
    • Zaagażowanie najwyższego kierownictwa. 
    • Korzyści z wdrożenia ISO 27001. 
    • Opór wśród pracowników.
    • Ryzyko w bezpieczeństwie informacji.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

To wydarzenie już się odbyło. Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie wideo:

Partnerzy Strefy ERM

O warsztatach Strefy ERM

Przygotowaliśmy kompleksowy program warsztatów w czasie których poznasz najlepsze praktyki związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. 

W czasie warsztatu poznasz od podszewki wszystkie elementy składowe systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz to jakich wyzwań możesz się spodziewać w procesie wdrażania systemu wraz ze sposobami jak je przezwyciężyć. 

W trakcie kolejnego już warsztatu w ramach Strefy ERM skupiliśmy się na wyzwaniach jakie dla wielu organizacji stanowi projekt wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Pokażemy Ci na przykładzie GUS jakie wyzwania mogą na Ciebie czyhać, jak sobie z nimi poradzić oraz jakie korzyści przyniesie organizacji wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. 

Jesteśmy przekonani że udział w warsztacie pomoże Ci zrozumieć cały proces oraz przygotować się na nadchodzące wyzwania. 

Poznaj naszych trenerów

Anna Długosz
Anna Długosz

Główny Urząd Statystyczny. Zastępca Dyrektora Departamentu. Departament Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów.

Izabela Selwestruk
Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie w Białymstoku oraz studiów podyplomowych: Audytor systemów informatycznych na Polskiej Akademii Nauk w Warszawie oraz Informatyka na Politechnice Białostockiej. Ekspert w dziedzinie: prowadzenia kontroli instytucjonalnej w administracji rządowej, bezpieczeństwa informacji, zarządzania ryzykiem. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w administracji rządowej (w tym również kierownicze) w obszarach prowadzenia postępowań kontrolnych, prowadzenia audytów BI oraz w zakresie organizacji szkoleń z zakresu metodyki prowadzenia kontroli, prowadzenia audytu czy analizy ryzyka. Uczestniczyła we wdrażaniu systemu zarządzania bezpieczeństwa informacji. Pracując w administracji dzięki swojej wytrwałej pracy otrzymała mianowanie na urzędnika służby cywilnej. Aktualnie pracuje w PBSG jako konsultant ds. SZBI, KSC oraz ciągłości działania. Obecnie swoje zainteresowania zawodowe skupia w obszarze bezpieczeństwa informacji, w tym cyberbezpieczeństwa. Prywatnie uwielbia jazdę motocyklem oraz udział w biegach ultra, w tym również górskich. Uczestniczyła w półmaratonach, maratonach, biegach 50km. Planuje start w biegach 100 i 150 km. Marzeniem jej jest wzięcie udziału w biegu UTMB (Ultra-Trail du Mont-Blanc).
Maciej Klichowski
Absolwent kierunku Zarządzanie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ze specjalizacją handel i marketing. Specjalista z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako sales manager. Ze sprzedażą związany od zawsze. W PBSG pracuje jako account manager, gdzie dalej rozwija swoje umiejętności handlowe. Nerd i sportowiec w jednej osobie. Od najmłodszych lat związany z konińskim klubem sportowym. Prywatnie aktywność sportowa i rozwój osobisty to to co go pochłania. Obecnie mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał po opuszczeniu rodzinnego miasta – Konina.
Marcin Kowalczyk
Absolwent wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Certyfikowany ITIL Expert. W trakcie wieloletniej współpracy z firmą PBSG świadczył usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe w zakresie wdrażania, doskonalenia i optymalizacji systemów zarządzania usługami IT w oparciu o najpopularniejsze międzynarodowe standardy. Ekspert w dziedzinie zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji. Pełni rolę kierownika projektu i konsultanta wiodącego w projektach budowy systemów zarządzania, testach penetracyjnych oraz projektach wdrożeniowych specjalistycznych narzędzi informatycznych wspierających procesy IT oraz bezpieczeństwo informacji. W swojej dotychczasowej karierze zrealizował z sukcesem ponad 300 projektów wdrożeniowych oraz przeprowadził ponad 100 szkoleń. Prelegent na licznych konferencjach poświęconych tematyce zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji i Governance.
Tomasz Borkowski
Dyrektor Sprzedaży, ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją w obszarze ekonomii menadżerskiej. Posiada certyfikat Risk Manager ISO 31000. Z branżą IT jest związany od ponad 8 lat. W swojej codziennej pracy pomaga klientom z różnych gałęzi w poprawie bezpieczeństwa IT, a także automatyzacji procesów zarządzania ryzykiem. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, w których brał również udział jako prelegent. Koordynuje projekty zarówno w organizacjach z branży biznesu jak i administracji publicznej. Często bierze udział w spotkaniach dla kadr kierowniczych w trakcie których prezentuje funkcjonalności systemów informatycznych oraz doradza w zakresie projektów konsultingowych. Od 2016 roku pracował w PBSG jako Key Account Manager rozwijając swoją wiedzę oraz stale wspierając swoich klientów. Od 2023 roku już jako Dyrektor Sprzedaży rozwija własny zespół. Prywatnie lubi spędzać czas grając w siatkówkę plażową oraz jeżdżąc rowerze, pasjonat historii z szczególnym uwzględnieniem XX wieku. Mieszka w Poznaniu, do którego przyjechał lata temu z wielkopolskich mazur słynących z pięknej przyrody – Zbąszynia.
Jacek Knopik
Ekspert i praktyk zarządzania ryzykiem. Lubi wyzwania i umiejętnie łączy świat IT z wymaganiami prawnymi i normatywnymi. Posiada bogate doświadczenie. Realizował i kierował wieloma projektami w dziedzinach zarządzania ryzykiem, ciągłością działania, bezpieczeństwem informacji oraz cyberbezpieczeństwem. Wdraża i wspiera rozwój narzędzia do zarządzania ryzykiem e-risk. Dodatkowo dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca akademicki. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonat i trener wioślarstwa.

Zainteresowaliśmy Cię? Czas na Twój ruch!

Obejrzyj nagranie z ósmego z cyklu warsztatów

Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie. Sprawdź temat i program spotkania.